Centrum pomocy
Czy mogę zamówić produkty niedostępne na stronie?
Oczywiście, jeżeli interesuje cię produkt, którego nie możesz odnaleźć na naszej stronie skontaktuj się z nami wybierając jeden z poniższych sposobów:
- kontakt telefoniczny: +48
- E-mail: biuro@drukarniakomplex.pl
- osobiście naszej siedzibie firmy: ul. Wolności 71 | Częstochowa
Jak założyć agencji reklamowej?
Aby założyć konto firmowe/agencji reklamowej, należy zarejestrować konto w standardowy sposób przy użyciu przycisku rejestracja. Następnie należy dopisać adres do faktury i uzupełnić dane rejestrowe firmy.
Czy istnieje opcja przesyłki no-name?
Tak, opcja wysyłki neutralnej przesyłki pozwoli wysłać paczkę bezpośrednio do Twojego klienta końcowego. Za opcję neutralnej przesyłki nie pobieramy żadnej opłaty.
Czy istnieje możliwość dostarczenia własnych produktów do znakowania?
Tak, wszystkie produkty oraz metody znakowania, drukowania realizujemy u siebie- jesteśmy w stanie oznakować powierzone produkty. Zalecamy przy tego typu realizacjach zaplanować jedną sztukę więcej w celu wykonania próby.
W jaki sposób zmienić swoje dane?
Wszelkie dane do konta możesz edytować w panelu Klienta, dostępnym w sekcji „Moje konto” w zakładkach „Ustawienia” oraz „Adresy”.
Czy cała Państwa oferta jest dostępna na stronie?
Nie, stale powiększamy nasz park maszyn i możliwości produkcyjne. Staramy się dodawać regularnie nowe przedmioty które uważamy za ciekawe i przydatne Państwu jako Agencjom Reklamowym.
Znakowanie laserowe/grawerowani, a niedostępny produkt na stronie?
W ofercie polskich dystrubutorów i importerów jest kilka tysięcy produktów, staramy się najlepsze dodawać na sklep wraz z kalkulacja znakowania. Jeśli maja Państwo jakiś produkt który chcecie oznakować, prosimy o kontakt mailowy.